Subject: Ristumiskoha ehitamise leping nr 7.1-1/23/11881-1 üleandmine
From: "Franko Eskla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 14:09:47 +0300

Tere

Sooviks teada anda, et järgmisel nädalal saaks üle vaadata lepingus nr 
7.1-1/23/11881-1 mainitud sissesõidutee. Pakuksin kuupäevadeks kas 02.05 või 
03.05. Kui sobib, andke palun teada.

-- 

Parimat
Franko Eskla
Objektijuht
Pinered Ehitus OÜ
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 5341 9097

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wniYMTyBLkCKgViMUBwEtaKZMolEsv3fiY2psNFT-KWU4XfbWxVTEYdE99gNkhJvYir9UqbFI>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Selles kirjas sisalduv informatsioon on määratud 
ainult adressaatidena märgitud isikutele ning võib sisaldada 
omandiõiguslikel ja/või juriidilistel alustel konfidentsiaalset 
informatsiooni. Kirja sisu konfidentsiaalsuse nõue jääb kehtima nii 
juhusliku kui ka sihiliku väärlevitamise korral, mistõttu kirja kasutamine, 
levitamine või kopeerimine misiganes formaadis on kolmandate isikute poolt 
keelatud. Adressaatidel, kelleni kiri on jõudnud eksikombel, palume see ja 
võimalikud koopiad kustutada ning teavitada väärlevitusest saatjat.